Dobro ime podjetja zajema poleg uspešnega poslovanja tudi pravi odnos v širšem pomenu. Delček teh odnosov, še posebej vidni stiki, so pogosto najbolj na očeh. Prav vsak zaposleni naj bi tudi s svojim videzom kazal svoj položaj in pripadnost podjetju. Cilj sodelovanja s podjetjem je izdelati čim boljšo podobo osebnega videza vsakega posameznika, oziroma izbrane skupine posameznikov in hkrati celega podjetja.

NAČINI DELA IN CILJI

Namen izobraževanj: poudariti pomen neverbalne komunikacije, ki jo ustvarjamo s svojo podobo (barvami in stilom). Učimo se torej izraziti svoje kakovosti s prepričljivim, uglajenim vtisom in videzom. S tem izražamo profesionalizem, odnos do drugih in do samega sebe. Komunikacijska kultura se spreminja tako kot vse drugo; česar pred leti v oblačenju nismo niti opazili, danes ocenjujemo kot pomanjkanje poslovne kulture.

Oblike izobraževanja: programi so izdelani v obliki osebnega svetovanja, delavnice ali seminarja Z vsakim naročnikom skupaj izberemo obliko, ki najbolj ustreza zastavljenim ciljem in zahtevam.

Izobraževanja imajo teoretični in praktični del v katerega se udeleženci aktivno vključujejo z vprašanji in svojimi izkušnjami. Opremim jih torej s teorijo, ki se jo naučijo tudi praktično uporabljati vsak dan.

Cilji izobraževanj: urejena poslovna podoba posameznika prilagojena podjetju, postavi, značaju, priložnostim in finančnim zmožnostim!

Udeleženci bodo s pridobljenim znanjem lahko razvili  osebni stil in ustvarili videz samozavestne in hkrati komunikativne osebe. Sestavljanje in izbiranje oblačil bo za različne priložnosti tako v poslovnem svetu kot v privatnem življenju enostavno in usklajeno. V garderobi ne bo nič preveč in nič premalo.

BREDA TESNER ing. obl.

e: breda.tesner@cmb.si
t: +386 (0)1-549-26-50
gsm: 041-509-034